טוויטר הינו סוג של בלוג רק קטן יותר, כלומר אפשרויות הכתיבה בטוויטר מוגבלות ל – 140 תווים בפוסט אחד הטוויטר ידוע גם כמיקרובלוגינג. הטוויטר קל ונוח לשימוש ואין בו מגוון של פונקציות המסבכות את השימוש בו כמו ברשתות חברתיות כמו פייסבוק.
כתיבת המסרים פשוטה ונוחה, את מסרי הטוויטר ניתן לכתוב באתר טוויטר עצמו או דרך תוכנות מסרים אחרות כגון: מיקרוסופט מסנג'ר, גוגל טוק ועוד. היתרון הגדול של טוויטר היא נוחות וקלות השימוש וזה בעצם סוד קסמו.
כתיבת המסר בלי פונקציות מפתות מסביב, הוא ענייני, קצר ולא מבזבז זמן מיותר בדרך זו הוא צובר יותר ויותר משתמשים מכורים מרחבי העולם בכל שנה.
מי משתמש בטוויטר?
בטוויטר כל אחד יכול לשלוח מסרים לחברים שלו, למשפחה, יש מסרים ממבקרי קולנוע, מבקרי מסעדות וגם לא מעט ידוענים מהארץ ומהעולם. ניתן למצוא בטוויטר שחקני קולנוע כדוגמת דמי מור ובעלה אשטון קוצ'ר, את אופרה וינפרי ועוד הרבה סלבס מהעולם הרחב. המסקנה היא שכל אדם יכול להשתמש בטוויטר מהאיש הקטן ברחוב ועד מפורסמים גדולים.
הצטרפות לטוויטר
כבר שכבר ציינו היתרון הבולט של טוויטר היא קלות השימוש. משתמש חדש שרוצה להצטרף לשורות טוויטר צריך רק להכניס סיסמא ואי מייל והוא מוכן לשימוש, יש אפשרות לצרף גם תמונה ולהוסיף פרטים אישיים.
טוויטר כאמצעי שיווק:
חברות גדולות ומנוסות, עסקים קטנים ואזרחים כותבים בטוויטר מסרים שמקדמים אותם ואת העסק שלהם. מסר זה יכול להיות חדשותי, פרסומי, בידורי או עסקי. מוצר חדש בפיתוח, קמפיין פרסומי חדש או רכילות חמה על שחקן הוליוודי ידוע.
לדוגמא חברת נאס"א פרסמה בטוויטר מסרים מהרובוט במאדים, חברת החדשות CNN כותבת מסרים חדשותיים בטוויטר מהשטח לחיצה על המסר הספציפי מעביר אותך לכתבה המלאה
טוויטר כאמצעי קידום חברתי ועסקי:
על מנת לקדם את עצמך בטוויטר, ולהוסיף כמה שיותר חברים שיש להם עניין במה שיש לך להציע או כוונה לפתח שיחה.
עלייך לכתוב דברי תוכן בעלי ערך, לשאול שאלות, להציע הצעות ואף להוסיף טיפים חשובים במקצוע שלך, למשל, ספר יוסיף כל מיני עצות בנוגע לשימור צבע שיער זמן ארוך יותר, עצות בענייני עיצוב הבית, מתכוני בישול לסוכרתיים ועוד מיליוני עצות בנושאים שונים.
רוב הסיכויים שמשתמשים שמתעניינים במה שיש לך להציע יגיבו בטוויטר ומיד תתפתח שיחה והם יוסיפו אותך כחברים אצלם בדף, כך תוכל ליצור רשת חברתית משל עצמך ותהפוך להיות פופולארי ביותר דבר שיקדם את האינטרס העסקי שלך.
לסיכום הטוויטר הוא מיקרובלוגינג קל לשימוש נוח ומיועד לכל איש ואישה בארץ ובעולם.
הוא נועד לפרסום מידע במגוון רחב של נושאים בין עם תוכן על מנת לשמור על קשר עם חברים, קידום עסקי, למטרות שיווק, המלצות בנושאים שונים ומגוונים וקידום חברתי.
הטוויט (ציוץ) הינו מתאים לבעלי קצב חיים מהיר והוא פופולארי ביותר בקרב כוכבי הקולנוע בהוליווד. בארץ יש לציין טוויטר לא תפס תאוצה כמו בחו"ל.